torsdag 16:03

Hemkommen från dyket och nyduschad. Väntar på Julia så vi kan spela cs.
Fick liv i Kicki, Linda, Fredrik och Magda och så brassade vi ut till dyket. Dock regnade det lite, och var mest moln men ändå. Värt ett försök säger jag.

Nå, vad händer mer i mitt liv? Jo, min telefon dör hela tiden. Batteriet håller inte för längre samtal än 20 min, knappt. Helt stört. Jag som gillar min nokia:( Störigt att jämt måste ha med sig laddare och måsta ladda varje natt. Har kikat lite på andra mobiler, men fyy va fula modeller det är nu alltså. Hittade några snygga men då är dom värdelösa. PUH. Har iofs ändå inte råd så det är kanske lika bra det.

hörs sen dudes, nu ska jag spela cs!
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0