torsdag

Min första gästbloggare har gestaltat sig. Kicki! Duktig var hon också. Ynka stavfel men vad gör det om hundra år? love you<3

Det var en trevlig kväll igår, tråkigt bara att det är så jääävla dött på alla krogar. Och jäääävligt drygt att tjejen i baren på bk leggade mig, troligt? Nåja. Summa summarum var det en bra kväll, fick ju en korv på shell. haha. jisses. Och skjuts hem, jag menar.. KUNG.

Idag är det 29grader, men ingen verkar vilja följa med och bada. Panik panik. Får ligga på baksidan och glassa, men jag ville ju bada. Hade tove varit här hade hon följt med, det vet jag! well. ska tvinga julia att skicka bilder från igår, sen ska jag faktiskt börja använda min kamera igen, köpte ju faktiskt uppladdningsbara batterier igår!!! Så nu jeflar.

glhf
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0