uffa

Hugas, mitt huvud värker. Tror det mest är sömnbrist men ändå.
Vilken kväll igår, ja tjena, haha. Förfestade hos simon med massa people. Trevligt, fick skjuts ner till stan, skulle till Aina och Salle men Julia verkade inte må bra så jag sket i att stanna där.
Sen kändes det som resten av kvällen var ganska ensam, haha. Var mest själv och sådära. Men det gör inget. Fick hem simon som han hade bett om och jag fick hem mig själv, utan att spy eller liknande.

Jobbigt var det imorse att vakna, och inse att det var bajs-söndag igen. Helgerna går så fort och veckorna så långsamt. Helt sjukt. Och dåligt väder är det nu också. Kommer bli cs och film denna vecka. Eller söka jobb och kolla komvux-grejs.
Nu ska jag försöka hela mitt huvud med en macka och en film.

/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0