upp och hoppa

Ja, man var inte pigg direkt när mamma väckte en tio i sju - "Nu kör vi bilen till verkstan Sofia".
Mhm, usch. Farligt att köra bil när man är så trött, faktiskt.

Ser ut som finväder idag, fast det sa jag igår också och när vi väl kom till dyket var det ju bara moln så.. jag vet inte det jag. Drar iaf på mig bikinin och lägger mig på baksidan om jag känner att det är bra.
Herregud, snart är sommaren över. Drömde inatt att det var september. Bara jag hör ordet september får jag lust att dra fram en pickadoll och skjuta mig själv i huvudet. Jag vill ha mer sommar? Min började ju för mindre än en månad sen, när jag vart kapabel till att gå själv igen. Fan då.
Lite sommarbilder jag inte lagt upp...

     


Förresten gick det inte nå vidare på cs igår, det är bara inse att jag tappat all min skill. Förrut kan jag erkänna att jag var bra, eller bra och bra. Tillräckligt bra för att få komplimanger och topfragga, men nu.. näe, jag vet inte. Nästan inte roligt att spela ens. Antingen får jag spela sjukt jävla mycket så man blir bättre och bättre eller så lägger jag ner helt. Känns det som. Allt här i livet är svart eller vitt, kom ihåg det.. haha


kärlek
/sofiasniper
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0