YOOO COOLINGAR

Simon ringde och väckte mig 06.15 imorse. Det gjorde inget, jag hade sagt att han fick det. Haha. Tänkte faktiskt kliva upp efter det, men tji fick jag, somnade om och vaknade halvelva. Dåligt dåligt.

Idag ska jag och Kicki på stan, möta Lilli när hon slutar och Julia kanske också ska med. Sen måste jag städa huset (eftersom jag inte har min mamma här som röjer hela tiden). Sedan ska vi fika lite här, jag och Kicki ska göra lite hallonmuffins. För vi har stört mycket och stora hallon på baksidan. Mamma har tjatat tre gånger om dagen att jag måste plocka in dom.

Och idag tog jag tag i saken och bestämde mig för att försöka bli nyttig och börja träna lite. Kan ju som sagt inte springa som jag tänk, pga min fot (som ännu inte är helt rehabiliterad). Men ut och gå nåt varv på ryggis, man lär ju få lite tightare lår och bättre kondis :) Ska inte äta massa skräpmat heller. Godis borde jag typ helt sluta med, vilket jag i princip gjort.

Nä, lite nyttig frukost? prima skinka - japp japp!
p.s. jag drömde att linda och jag skulle ha sex i natt.. :S YIAAAK! d.s.

/sofiasniper


UTAN ATT FRÅÅGA, FÅR MAN INGET SVAR - kenta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0