lördag

Haha. Ja gårdagen var rolik.
Träningen gick ovanligt bra, jag blev stolt över mig själv.
Jobbet på travet vart jättesent och det var drygt men jag tjänade ju lite käsh. Sen åkte vi för att fira Linda, det var mysigt. Kunde inte stanna så länge dock eftersom jag skulle köra ut till vattjom sen.
Men ahhahahahah. Vad hände såklart när jag och Kicki skulle ta våra bilar? Jo hon kör fast. Så Sanna och jag försöker putta på, men bilen fastnar mitt i gatan typ. Två randoms stannar och hjälper till, plus att Lilli och Eddie åker förbi och får hjälpa till. Helvete vad den satt, men tillslut fick vi ut bilen.
Vilket väder det är alltså, galet med snö. Jag vill åka i backen. Eddie sa att skönvik hade öppnat... jävligt sugen är jag, kanske på måndag!! Nån som är på?

kisses
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0