måndag

Efter en helg i vattjom är jag utvilad och mår bra.
Blev ingen träning i helgen men dock gick vi en timme promenad igår, duktigt duktigt. Tror inte det blir nån träning idag heller, förrutom snowboard-åkning! Med tovs. Ska strax bege oss till Sidsjön. hihih.

Har också fått ett bud på den andra snowboarden, yey!

Har btw köpt en nyårsklänning (som är helt omöjlig att få på för dragkedjan är knäpp) så nu måste vi göra nåt roligt på nyår, ok?! Annars har jag slösat pengar på en onödig klänning. Nåja. Vi kommer nog på nåt.

Skrot hälsar, hon är helt galen och jagar min matta. Hon kutar allt vad hon kan , så hon slirar sådär roligt, när jag går mot henne. Det enda paket som ligger under min gran leker hon med 24/7.


peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0