måndag

Idag blev jag inringd från Gina Tricot - nice med lite fler timmar där. Plus att jag ska jobba där imorgon. Börjar klockan nio, ojoj vad tidigt hurrudu. Nåja. Vad gör det om hundra år?

Myste på barista efter jag jobbat. Alltså barista är dyrt, imo. Gott och nyttigt och ekologiskt men ändå. Tinells ftw. Gud vad jag saknar deras baguetter , dom var godast. Varför stängde dom? jag vet inte.

Idag bestämde vi vad som händer på nyårsafton. Kommer vara hos Sanna, käka lite plockmiddag med mina älskade vänner. Kommer nog blir supermys. Måste bara bestämma om jag ska ha klänningen jag köpt eller inte. Den satt inte sådär superbra. Hm. Kanske hittar nåt på Gina imorgon istället haha.

nu ska jag pussa på min p-vän
vi hörs imorogn
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0