måndag

Längesen jag uppdaterade yo..
Igår var en seg dag. Skulle sjunga med kören med hade noll vilja, ork eller motivation, så jag svek. Låg istället i sängen/soffan hela dagen.
Imorse vaknade jag runt nio, sen ringde min kusin Sara och frågade hur en Ted Gärdestad-låt gick. Nu funderar jag på att är frukost.

Sen kanske jag ska åka och köpa en bok som jag beställt och Simon ville på loppis (?). Kanske dags att kirra julklappar också... HM.

Lördags var trvligt btw. Var bara hemma hos Simon. Drack lite vin -  inte så farligt. Förrutom när LS(skvadern)-tjejerna började "Kaaaan, sofia, kan sofia, kan sofiiia dricka sprit?!!" och så var man tvungen att svepa. youtube-film kommer!

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, ja den vill jag se :)

2008-12-08 @ 12:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0