monday

Ingen mobil. Nope, den är borta. Så om ni försökt ringa och ni inte får svar, så vet ni varför.
Hittar ni däremot en sony ericsson W380i, som är silver och rosa, kan ni ju höra av er:) Den hade en kamoflage-band när jag tappade den!
Nåja. Slut på efterlysningen.

Visste att jag skulle få ett helvete om jag sa något till mamma, men jag är inte den som vill ljuga heller. Så jag talade om att den var borta och att jag anmält den stulen och spärrat och tjaffs.
Det var jag som köpte den, för egna pengar. Det är jag som inte får något jobb ifall någon skulle ringa mig. Det är jag som inte kan nå någon eller bli nådd.
Men ändå är det hon som blir arg(?!) Hon blir arg och skriker på mig, hon dumförklarar mig och idiotförklarar mig. Och istället för att känna minsta sympati så kräver hon mer saker just den dagen jag insett att jag blivit av med min mobil.
Jag har aldrig förtått och kommer aldrig förstå föräldrar.
Allt jag hoppas är att mina barn aldrig behöver känna som jag:)
s
puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tovie

Ja väldigt konstig reaktion från mams. Men den kommer väl av någon sorts oro för dig. Eller så är hon bara fet-materialist. Det löser sig. Du borde ringa till dagis och säga till och be dem maila eller ringa hem i stället. Så är nästan alla problem lösta :) Utom att mobilen är borta. Fast borta är den ju inte, den är ju nånstans... Men jaja, nu ska jag till skolan, har sovit sen klockan 14 så det är dags haha.. Puss!

2008-12-01 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0