nyårsafton

Idag är sista dagen på detta år. Orka summera året. NJÄ.
Men Simon har i alla fall köpt champagnne för 299kr. Varför? Jo, för han trodde inte det fanns billigare. Så ikväll ska jag känna mig lyxig när jag dricker dyyr champagne.

Undra när man ska komma till Sanna ikväll då. Ska kolla med Lina och de, kanske åker dit lite tidigare och hjälper till med maten. Eller dukar iaf, jag är väl kanske inte känd för mina otroliga kock-konster hehehehe.

Åh vet inte om jag ska locka eller platta håret. Tänkte ha lockig hela tiden, men idag känns håret ovanligt platt så det känns lättare att platta än locka. Vilka i-landsproblem..

"åh vad jag är törstig.." - vilket u-landsproblem

kanske skriver nåt senare,
happy new year babes
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

ses ikväll lyxis! :)

TIIST <3

2008-12-31 @ 16:03:54
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0