onsdag

Dagarna går segt utan jobb.
Hoppas dom ringer från nåt dagis snart, jävligt drygt om jag inte får nå käsh i januari.. 

Vad händer idag då? Drömde en massa weird. Och nu är jag sugen på att typ GÖRA NÅT. Inte bara sitta inne. Men det finns inte så jävla mycket att göra. Någon som har nåt förslag? 
Kanske ska fixa en julklapp som jag håller på att trixa med. 

Nä men fan va mys det är med snö ute, helt galet. Blir ju värsta ljust och mysigt. Jag längtar lte till jul, men också att få åka i backen. Jag skulle asgärna vilja hyra en stuga och åka till fjälls i vinter, några kompisar. Nån som är på?:)

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Jennifer H

hej , jag har en liten fråga här , hur fixade du så att det blev bilder på dig där uppe där det står It's All About Me ??????????????

2008-12-08 @ 14:38:20
URL: http://jenniferh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0