onsdag2

"Här sitter jag och känner rummet..." - som Ernst skulle sagt.
Nä, här sitter jag och knaprar vinäger-chips! Tack att dom äntligen kommit till Sverige (igen iofs).
Spelar counter-strike gör jag också.
Tycker alla cs-barn borde lära sig nya uttryck istället för "jävla fitta" "hora" "ska vi knulla". Det känns så jävla oldschool, det är liksom fyrtioelfte gången någon skriver så till en. Kom igen, var lite rå! säg "va tjock du är flickebarn" eller "får jag bada i ditt bajs" eller nåt. Eller för all del, säg något konkret - som man tar åt sig av eller som man kan göra något åt. Aja, det är la bara acceptera att när man flyger in i counter-strike världen så sjunker åldern radikalt och nivån på mognaden är densamma som dagisnivån.

Go Go Go! Fire in the hole! Follow me! Roger that! Negative!
Stick togheter, team! Cover me! Get out of here, its gonna blow!

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: Magda

HAHAHAaaaaaa

2008-12-04 @ 00:18:59
URL: http://imtheweekendwarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0