tisdag

Dagarna rullar (utan mobil). Vad materiell jag låter. Men det gör mig så arg (så arg att jag får ont i magen) att jag förlorat min alldeles nya mobil. Och det är inte första gången, utan 511 typ. Och ingen i min närhet är så klantig som jag. Det gör mig skitarg.
Vad som också gör mig arg är att jag var tvungen att fylla på mitt kontankort (som alltså är stulet) för att få det spärrat. WHY?! gah

Igår skulle jag köpa julklappar men det blev bara saker åt mig själv. Ett (rosa) bord och doftljus. 

Idag har jag inte gjort någonting. Ganska frustrarande, att inte jobba och tjäna + spara pengar! Visst är det skönt att vara ledig men jag vill verkligen ha pengar. Kommer ju inte få några pengar alls i januari? Det suger. 

frid
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0