tisdag

HEJ TJO KLACKARNA I TAKET!

Imorgon är det julafton, vad ska ni göra då?
Jag ska äta frukost och umgås med Kicki ett tag :) Sen ska jag väl öppna paket och äta julbord med mamma och Hasse. Sen kommer nog Simon på kvälla. Kanske hinner jag träffa nå fler också? jag vet inte.
Kanske hinner jag spela lite cs också HAH.

Nu är alla klapparna klara, väldigt skönt. men nu vill jag öppna mina pakehet. Jättenyfiken.
Jisses, trodde jag fick magsjuka inatt, vaknade av att jag mådde döilla, och var tvungen att gå upp och försöka spy, men inget kom. Idag mår jag inte fullt så illa men det känns inte bra. jävla bajsmage.
Julmaten kommer nog göra susen.... ^^

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0