tisdag

Hur skall denna julafton bli? xD kaos redan idag. Och vi är bara tre person + en katt.

Gah. Jag får såna problem. På fredag jobbar jag ju på Gina Tricot, samtidigt som det är dagstrav. Så jag kan inte jobba på travet. Och tyvärr så är ju alla som jag släpat dig och tvingat jobba med mig (:P) upptagna.
Känns så tärt att det blivit så varje gång jag inte kunnat jobba. Så jag får säga till Lazlo att hitta nån själv. Och det är ju inte alltid så lätt för han. Och meningen är väl att det ska finnas nån slags reserv istället för mig..

Aja hoppas han hittar nån på två dagar :/ Är ju egentligen inte mitt ansvar men jag ska efter nyår fixa några som har lust och kan jobba istället för mig när jag verkligen inte kan, så det slipper bli såhär.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Kicki

jul med dig min älskling :p

TIIST <3

2008-12-24 @ 00:56:39
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0