torsdag

Åh, jag haatar jul, alltså. Man bara måste spendera en massa pengar på en massa idioter. Nä jag skoja. Men jag som inte har fast inkomst, tycker det är skitjobbigt. Försöker komma på så mycket händigt som möjligt. Men hur kul är det på en skala att få nåt hemmagjort? Typ, stickade sockar. Jag skulle iofs uppskatta det, för jag älskar att få sockar. Men ni fattar principen.

Idag ska jag i alla fall försöka fixa Lindas födelsedagspresent. Jag ska också träna! För jag ska verkligen försöka bli beach-snygg till 2009! Jag är ute i god tid.

Okej. Jag frågar igen. Vilka är på att åka utomlands snart? Jag har inte råd. Men jag kan råna en bank eller nåt. Jag vill verkligen verkligen verkligen åka utomlands. Ska försöka kolla ut nån billig resa.

ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0