torsdag

Alltså jävla idioter som är ute och kör på vägarna. Helt seriöst.
Orkar inte skriva om situiationen jag hamnade i idag. Men folk är så jääävla stressade. Folk blinkar alltid åt mig för att jag inte accelerar tillräckligt fort, chilla liksom!
Ungefär samma som att tuta åt nån som fått motorstopp, omg!! Är de helt blåsta som inte fattar att man inte kan köra med avstängd motor?!
Sen alla de som inte blinkar i rondeller, man kan stå och vänta en halvtimme på folk som vägrar använda blinkers. Vad är problemet? Man blinkar höger i en korsning, varför skulle man inte blinka höger i en rondell?

Var 10e eller 15e år borde man testa om körkortet tycker jag!

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0