torsdag

Idag skulle jag handlat julklappisar med Lilli men nu blir det inte så för det hära jobbet. Fyfan vad jag inte orkar jobba idag. Det var faktiskt inte så roligt. Nog inget att hålla på med i framtiden, då vet jag det iofs. fast det visste jag redan. Mattank var inte drömyrket. 
Kommer nog sova dirr efter jobbet idag igen .. sov för fan hur mycket som helst igår, men ändå :D

Sen i helgen ska jag också sova, gud va skönt. Sova är underskattat.

Nu ska jag dricka upp min JOKK bärdryck, pussa på Simon och släpa mig till jobbeeh.

peace
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: tove

I love you. I belive in you. Och nej, jag ser inte dig som mattant i framtiden. Nej tack. Jag tror du kommer bli filmproducent. Eller butikschef på nån cool surfbutik. När du blir stor. Jag har nån sorts depp. Jag vet inte vad som är fel. Vila skönt moneymaker.

2008-12-18 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0