torsdag (snart fredag)

Nu på nattkröken ska jag spela en gather, varför vet jag inte, kommer bara gå minus ändå. Men allt för Julia<3
Jobbet gick kanon idag. Köpte solkort efter jobbet, som jag förtjänade tycker jag!
Imorgon jobbar jag väldigt kort, men sen är det ju jädrans travet-jobbet, som känns så motigt att gå till. Men behöver verkligen pengarna atm.

På lördag ska jag kanske ut. Vilka vill följa med? Har inga planer, men ska ta det hyffsat lugnt för ska sjunga på söndag. Min kör (BUK) uppträder i Birgittakyrkan på söndag, klockan 11? Tror jag.


nu ska jag vara elite.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå <3 jag gick 20+ ;)

2008-12-04 @ 23:38:31
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0