bloody sundays

Nu har jag blivit precis som alla andra, nu har jag blivit en bloggare. Fast jag bloggade ju faktiskt förrut också, på www.spelarenan.se (var faktiskt mest lästa bloggen ett tag, för att skryta lite).

Nåja, söndag är dagen, och seg är humöret. Efter ett 20årskalas som var bättre än bäst, en sväng ner på sundsvall härliga krogar, och minst tre fall i halkan så känner jag mig mörbultad. Har ett köttsår på handen och en bula på knäet... det ser ganska hårt ut !

Nu vill jag sätta mig i soffan, glo på en havldålig repris, tycka synd om mig själv och äta choklad.

peace and out


Kommentarer
Postat av: kicki

Vaad härligt att mitt 20årskalas var till belåtenhet för fröken ;)
ME LOVE YOU! (L)

2008-02-24 @ 22:23:04
URL: http://kristinh.blogg.se
Postat av: tovis

choklaaaaaaad-griiiiiiis

2008-02-25 @ 20:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0