haha

ja nu skriver jag igen.........bara för att jag är arbetslös (alt. sysslolös). Men imorgon ska jag jobba ett tag, på fiket på komvux, usch. Diska, torka bord, stå i kassan... nae, vill ha något glidar-jobb med hög lön! Men det kommer väl...

Nåja, tittar på american idol, känns inte det lite old school? Antingen är dom jättedåliga så man knappt skrattar längre, bara skäms! Eller så är dom bra och Paula och Randy säger "OH YES" medan Simon säger "Mja, det var okej.."

Har inte tvättat håret ännu, spelar cs istället :s och min p-vän frågar ifall jag ska gå på bokrean inatt? Sen när läste jag böcker?!

En bra låt : http://www.youtube.com/watch?v=HXWXQeHCWpo

/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0