håhåjaja

Glömde förrut berätta att jag höll på att krocka på vägen till jobbet, när en mötande bil i en korsning, inte fick stopp och sladdade och hamnade på sniskan. Men snabb som sniper är så stampade jag på bromsen och allt var lugnt. Sen blev jag påkörd på coop-parkeringen, när någon ful jäkel inte tittade backspeglarna och backade in i mig. Tur där också att gammsaaben har ett sånt där svart skydd runt dig så slapp vi några skråmer.

Nu ska jag kubba till mitt andra jobb, hamburgergrillen i bergsåker (Man märker ju att jag har ett flott liv...). På det jobbet luktar det häst och en annan luktar stekos. Tur att jag har min sparvas till p-vän med mig som gör att tiden går fortare <3
Men denna stekos gör att jag måste duscha efter jobbet och det blir så sent att åka till tjejmiddagen då. Men Tove frågade ifall Lilli skulle dit , så nu vill jag ändå inte åka dit... palla lukta Lilli liksom......

jaja, som sagt. varför sitta här när man kan tjäna de stora pengarna?
cash is king
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0