hemskt mycket hej

Välkommen nya dag.
Jag klev upp elva idag, visst är det skönt att vara arbetslös? Man kan sova hur länge man vill.... HAHA, nae där skojade jag. Fy, vad det är sämst att bara sitta hemma på dagarna och glo in i väggen. Men jag gav typ upp det här med att söka jobb när inte ett enda hörde av sig, då jag typ intensivsökte i fyra veckor. Jag menar, lite begär man ju!

Jaja, funderar på att följa med min p-vän och hans kompisar (otroligt att han har såna, ibland tror jag han köpt dom) på åkersvik och snika lunch. Jag är ju trots allt pank och arbetslös, och har en lägenhet att betala.

Well, nu ska jag se vad som står i sundsvallan (=sundsvalls tidning). Kan ju ha hänt mycket i denna stad, vi låg ju trots allt på top tio av de städer som hade mest knark, eller hur det nu var... xD


ciao bella (för övrigt en supergullig film)
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Park Jung Suk

곰플레이어 곰오디오 곰인코더

2008-02-25 @ 13:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0