jadu

Nu är snart denna dag över. Den har gått långsamt, och varit väldigt tråkig faktiskt. Hade lite kör klockan sex och det var avslappnande och fick mig att tänka på annat än jobb framtid pengar och alla andra ilands-problem man har.

Morgondagen kommer väl se ungefär likadan ut, ska försöka hinna kolla på en bikini, tills min utlandssemester (åker 6 mars!!! jag ska bli brun).

Haha, just det! Var på um (ungdomsmottagningen, och nej jag är inte med barn eller har hiv. jag ville enbart ha ett nytt recept på p-piller!) idag, och dom är ju typ sämst. Det var drop in tid så hela um var fyllt av pubis-barn. Själv var jag stressad, dels för jag ville hem och sova och dels för att mina p-piller tar slut närsomhelst. Fick i alla fall gå före hela kön och bokade en tid :) man heter väl inte sniper för intet!! HAH

peace out lovers
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0