spel

Nu har jag spelat brädspel sen typ klockan fyra. Helt sjukt ju, när spelade man brädspel sist liksom? Det var i alla fall roligt och vi startade en egen division xD settlers heter spelet och jag rekomenderar det starkt till alla gamers.

Måste också uttrycka mitt hat mot oärliga bloggar där folk skriver enbart för att få folk att läsa den. Och jag hatar allt jävla snack kring bloggar, citerar Linda;
vem fan bryr sig om ditt liv?
Men folk bryr sig ju verkligen. Kolla sveriges mest lästa bloggar. Vem lämnar 250 kommentarer per inlägg, när dom uppdaterar fem gånger om dagen? Vad gjorde folk innan bloggarna kom? Hade ett eget liv kanske.

Jaja, kul att man kan tjäna pengar på vad fan som helst nuförtiden i alla fall. Det är bra att världen utvecklas nånstans, för svälten i afrika, djurplågeri, våld i hemmet och sånt verkar ju ingen kunna bli av med.

/sofiasniper *hungriiiiiig*


Kommentarer
Postat av: Sara

HEJ!
Sjuk, sjuk och åter sjuk.... Livet är på topp! Var inte ledsen att du är arb.lös. Din tid kommer - njut så länge det varar.

STOR KRAM

2008-02-26 @ 22:54:25
URL: http://eliasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0