Tjosan

Puuh, lite andningspaus finelly. Har haft fullt upp ända tills nu.

Alltså, jag följde med Tove till systemet, hon skulle inte köpa ut åt mig och jag följde enbart med för att jag annars bara skulle behöva vänta. MEN NEJ, då får hon inte köpa, för eftersom jag inte är 20, så är det langning (?!) påstod idioten i kassan. OMFG PLX, lever han på 1800-talet? Sen när var det 20-års gräns på att gå in på systemet? Beside, jag är ju 18 och får dricka alkohol, så om hon skulle bjuppat mig på det hon köpte, hade det ändå inte varit olagligt. Vi lever i dubbelmoralens land... SUCK.

Jag som hatar politik funderar allvarligt på att bli politiker. Folk är ju så jävla dum i huvudet! 
Gör mänskligheten en tjänst och skjut dig själv
Haha. WELL, jag är nog inte mycket bättre än någon annan så jag vettefan, jag lägger nog ner det här med politiker... jag vill bara uttrycka mina åsikter och känna att dom betyder!

Nyktert ikväll, jobb till 22.00 , sen ska jag kanske titta förbi tjejmiddagen...kul när alla där har druckit 7 liter vin och kommer vingla fram på sina högklackade. Nåja, allt för vänskapen<3

/sofiasniper 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0