2 veckor kvar nu..

.. sen är gipset borta, lycka!! :)

Dålig jag är på att uppdatera, fan va illa. Men när det är utgång hela tiden så blir det så.. sover bort dagarna för att orka kvällarna. Men nu är jag här igen. Back on track.

I lördags förfestade jag hos Simons bror Jon, tillsammans med Magda och Simon (dom jag kände!). Andra där också. Sen skulle dom ner på hellacopters, då åkte jag till Julia och hade världens mysigaste stund med Julia och Lilli<3

Sen dök det upp annat folk dit och vi tog oss fan aldrig ner på stan, illa illa.

Jag åkte till Simon och vi försökte kirra efterfest hos han, men vi vart mobbade och satt själv och pratade istället^^ Sen igår var rena segdagen, vi låg och glodde film hela dagen. Såg två bra filmer faktiskt. Kan fråga Simon vad dom hette, minns inte hehehehe.

Nu ska jag duscha, och försöka känna mig som en ny fräsch människa.

Bilder kommer snart.
'
PEACE OUT
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0