BAJS

Ja detta är ju min favoritsommar, det har vi ju redan konstaterat..
Min telefon vill inte ta emot SMS längre. Tyckte jag kände mig ovanligt opopulär igår, men tji fick jag. Nog hade folk sms:at men inte ett enda kom fram, sådär efter femtiden någongång.

Vet inte vad felet kan vara. Testade flytta SIM-kortet till en annan telefon men smsen kom inte fram ändå?! Har skrivit till Halebops kundtjänst men det lär väl ta ett år att få svar. Funderar på att åka och köpa en ny mobil NU. Jag som har så mycket pengar menar jag..

Näe, svinigt less faktiskt.
och inte blev det att betala resan heller, vet iofs inte om Danne skickade sms att jag kunde komma. Så jag kan inte skylla på att det är hans fel.

Är det nåt, så ring!
/sofiasniper


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0