det är bara tisdag..

..känns som det gått fler dagar på denna vecka än 1½.
Var bortanför Granloholm och solade och badade vid en sjö, med Micke. Det var fint där, glömde dock ta kort;/ Men i alla fall! Kanske blir att man åker dit fler gånger.

Funderar på att ta mig ner till stan, måste köpa lite småsaker. Vet dock inte om jag orkar, plus att det är tråkigt själv även om man då är mest effektiv. Nåja, kanske blir en vända i alla fall. Har ju inget bättre för mig direkt..

Klarade inte av att ligga kvar ute på gräsmattan, alla världens djur och insekter attackerar mig. knott, flygor, getingar, myror ja, you name it.

allt väl
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: JVS

Vad tycker du om den Cupcake väskan? Fin ful? :)

Klicka på min blogg http://juuuvs.blogg.se och kommentera din åsikt!

kramkram!

2008-07-29 @ 16:30:05
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Postat av: Magda

Om du int har gått idag och vill ha sällskap typ imorrn är det ju bara att hojjta :)Heh

2008-07-29 @ 18:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0