EFTERLYSNING

Ja, jag vill efterlysa Julias fina nya kamera. Hon fick den på sin födelsedag (11juli) och någon snodde den från köpmangatan dagen efter.
Fyfan vetty. Vilka jävla as som snodde den. Ett nackskott på dom/den, sen äre klart!!

Sen tänkte jag också nämna att det är fem (5) dagar kvar tills gipset tas bort, YEEESSS. Och det är snart bara en månad tills vi åker till Bullis, Sunny Beach. Det ska bli helt underbart.
Jag har bara det bästa av sommaren kvar nu. Först rockweekend med min allra bästa Pärlan, sen Yran med nån (ja, vem ska dit nudå?), och sen sunny beach.<3
underbart.
tack alla muppar som stått ut med kryckmongot i snart fem veckor, snart blir jag glidarN med solbrillor på roskilde! då jävlar.

bilder från helgen och så kommer strax.

PEACE OUT MAN
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Ahrr, nu ska jag nog jävla döda! 9, 7 vi springer å drar, 5, 3 ingen är kvar!

2008-07-16 @ 19:05:46
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0