fredaag

Fy tusen vilket väder. Man blir ju alldeles glad i själen och här sitter jag inne framför datorn , höhö.
Nä, har faktiskt varit ute sen jag vaknade, men är helt svettig så jag gick in och svalkade mig lite.

Har hängt tvätt, vattnat blommor, ätit frukost, hämtat tidningen, släppt ut grannkatten osv.
Nu ska jag lägga mig i en baden-baden stol och steka. Vänta på att höra något från Tove, ifall vi ska åka och bada.

Hade tänkt ringa ortopedkliniken idag, men dom har stäng nu:( Min fot är fortfarande svullen, och dte har trots allt gått fyra dagar.. vet inte om det ska vara så. Igår när jag hade jobbat var den extra stor.
Jag kämpar på med mina fotövningar, fast jag blir grinfärdig varje gång för att det är så jävla svårt. Blir så frustrerad, gaah.

ha en bra dag
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0