Fredag

Ja tänk vad veckorna går fort, buhu. Eller bra för gipset då men ändå.
Ikväll ska jag grilla hos Lina, det ska bli mysigt som fan. Inge regn än heller, hoppas det håller sig!
Har klänning idag, kunde inte hålla mig tills gipset är borta:P

Igår köpte Simon Nintento Wii, så jag han och David spelade det igår. WOOHO. Fast idag ska han lämna tillbaka det, moget. Det som är så kul. Nåja.

Nu ska jag gå över till Lina och sminka mig!

 
Nintenopåjkarna


GrillmästarN

PEACE OUT
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

men pucko, varför ska han lämna tillbak det? jag vill ju spela, mjää ;(

2008-07-11 @ 19:02:43
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: Anonym

läs elinelba.blogspot.com roligt med en ganska exakt lika historia som din hahaha /tovis

2008-07-12 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0