gatufesten

Ja, den har inletts för min del, redan igår.
Börja med lite folle i busbacken med Tove, sen gå (GÅ) ner med kryckor till stan. Mötte Olle N och Markus H i daltonstältet, vid träääädet. haha.
Träffade också Kicki, hennes systrar och pappa, Frida från kören, Ida Selin osv. Kul vare.
Imorse slog det till i skallen, "damn, jag var nog ganska full igår, känns så idag". Fastän jag inte tyckte det igår.

Kände mig så stolt i lördags, fyllesms inget. Idag kan jag inte vara stolt.
Bästa smsen från igår:
"Kan du inte komma hit? Tove sitter med olle? Jag sitter vid en bänk, själv?" - notera alla frågetecken.
"Har du klamydia?"
"Imorn supa igen. Ni är söta. Jag har tillfällig tinitus"

Kanske roligare för mig som förstår sammanhangen. Men man är så konkret i onyktert tillstånd. Inga invecklade frågor eller sånt. Nej pang på kexet liksom.

   
Tove, Olle och bandet!

Varmt idag, sola sola sola. Och bli brun, fast vit på ena benet.. gipset duvet.

TJING
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0