god morning sunshine

Meningslösa måndag har dykt upp. Och veckorna ser så jävla tråkiga ut för mig ju. Har absolut inget att göra. Suck.
Och alla bara jobbar, eller reser eller är med p-vän/f-vän. Hugas. Jag är uttråkad. Som fan.

Igår var jag i alla fall med Micke, Ricke, Frasse Sandra(?) och evelina. Några drack där uppe på norra, sen skjutsade micke oss ner till hamnen, där blåste det kallt men vi tittade på alla blixtar, det var coolt. Sen åkte jag och Micke hem. Somnade ganska tvärt efter att han pratat med Simon ett tag.

Imorse var det tråkigt att vakna, när jag inte hade några planer och jag hade drömt massa dåligt. Har smsat några vänner med de dissar mig:( antar att det blir datorn hela dagen... aja, vet vad veckan har att vänta. Skulle fan åkt till götet med Ricke och Elias igår, fan va kul det hade kunnat vara, haha.

puss
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Tävla om goodiebag värde över 20 000 kr läs mer i min blogg och länka gärna till inlägget i min blogg så har du större chans att vinna.



Kopiera denna länk direkt in i din blogg så är chansen stor att just du vinner. Detta är den största tävling någonsin i bloggvärlden

http://annawintour.blogg.se/2008/july/tavla-om-goodiebag-varde-over-20-000-kr.html#comment

2008-07-28 @ 11:28:52
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: Magda

Men vi drar och solar/badar nån eftermiddag i veckan!

2008-07-28 @ 15:39:12
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0