gräv skåne till danmark

Vi fattar ju ändå inte vad ni säger. Spotta upp det ni har i halsen och prata så man förstår.
No affence, skåne är vackert, men det är det där språket. Nä usch, gräv gräv gräv! Bort bort bort.

Tydligen inte fel på min mobil, halebop har hafr störningar under gårdagen, och JAG (JAAG) har drabbats av dom. Ingen annan i min bekantskap. Nejnej, bara jag. Varför? Ja, för att jag är invalid kanske. Trycker alltid ner på minoriteten! Jävla moderater. haha.

Mycket ilska i en ganska liten och uttråkad Sofia. Usch, ge mig tillbaka mitt ben och mitt liv. Det här är inte jag. Såhär ska det inte vara..



soliga varma och kärleksfulla hälsningar.....
(gissa vem?)
/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: guess WHO

hahaha du är såååå ensam ;D hahahaha <3

2008-07-01 @ 19:41:42
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0