Håhåjaja

Så var onsdagskvällen av gatufesten avverkad.
Hade svinkul hos julia, med singstar och tequila och sådära. Sen kom vi ner mot stan, där vart det lite mycket folk och mycket jobbigt att hitta nånstans att sitta. Men vi hittade en bänk och höll oss där rätt länge.

Sen åkte alla hem utom jag och Magda som for med Rickard David och Henke och såg film hahahah. Fan va naaaaajs.

Trodde jag hade tappat kameran, men tack och lov hade Magda den, pjoof. Men bilderna kommer väl in imorgon eller nåt då:)

Fan, jag får jämt ångest efter utgång jag. Måste tamejfan sluta dricka haha. fast tror det beror på vad man dricker iofs.

Nåja, sol ute, kanske borde sola...

/sofiasniper


Kommentarer
Postat av: kicki

Jag kan skjutsa ner dig idag om du vill, och hämta :) Har bilen till på lördag :D

PUSSIS

2008-07-03 @ 13:33:09
URL: http://kristinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0