hej bloggen

Idag har varit en till slödag. Blir lätt så när man har gips.
Dock tog jag mig till Birsta för att fixa solstolar åt S. Det gick bra. Han fick sig två stycken.

imorgon (idag) onsdag, supa? Någon. Tror jag ska försöka hålla mig fan. SKa ju ut två dagar i helgen, det borde väl räcka...

Sen kom jag på att det inte är långt tills yran, weeeehey. Kungligt för mig. Längtar. Då är gipset borta och jag ska springa på konserter osv. Be happy.

Går även på foten nu. Gjorde lite ont igår, men antar att det är för att man är ovan ... hoppas vi. Inge fler veckor i gips taack. Kanske får ringa och fråga sjukhuset imorgon .

27 dresses nu, för andra gången:)

fred
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0