hej halsont

Idag är jag tärd, tärd på riktigt.. jag håller på att bli förkyld.
Och man bör väl inte vara förvånad, druckit utomhus sen i tisdags.. shit. Jag som skulle betala in mig ikväll, får se hur det går. Just nu känner jag bara för att sova, fast inte med tanke på att alla mina vänner ska in ikväll. fast det är ju bara jag som ska se Håkan Hellström hahahah. Ja, se och se med mina kryckor.

Igår vart det ganska lugnt för min del på Julias innergård.. heheh. Drack lite av simons bira sen så åkte vi på donken och tryckte nå burgare och var hemma runt ett. Galet tidigt.

Vaknade inatt av att jag inte kunde svälja, gjorde bajsont. Sen har jag drömt massa sjuka saker, as always då.
Ja simon åkte på dop, min mobil är död och ingen svarar på msn. Man känner sig lite ensam hehehhehehehe...

PEACE OUT
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0