hej hoe

Gud, fick värsta ont i magen igår. Trodde det var magsjuka men jag spydde liksom inget. Men det gjorde lika ont som magsjuka.. huvva. Tror det har lite med min kost och brist på kondition att göra.

Idag har jag och simon varit på stan. Jag gick på shanti, skulle pierca mig, men vågade inte riktigt, utan skruvade i kulan i tungpiercingen istället bara. Har ju svalt den en gång, fick en ny av Julia och den har lossnat typ 41 gångerpå tre dagar. Störigt ju.Men nu ör det nog fixat.

Imorgn vill de supa igen, mina alkoholistvänner haha. Jag har inte så mycket käsh nu, sen jag betalat Bulgarienresan (YEEY!) och betalat utgifter till mina kära vänner. Får la se.

Hungrig nu. Vill ha maaat. Ska få det snart också iofs.
Måste lägga in bilderna också gaaah. seg man är.

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Jaha du mena supa imorrn på tisdag? Då kan jag int. Mor och bror kommer förbi här då och ska sova till onsdag. Trodde du mena att dricka på onsdag. Jaja

2008-07-14 @ 19:26:14
URL: http://fucktwat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0