hej hopp lingon snopp

nyduschad och fräsch, som vanligt då heheheh...

Idag är det hyffsat väder.. har inte kännt på värmen men det är sol i alla fall. Det är inge bra med mina sovrutiner såhär, när man sover bort halva dagarna. Huvva. Men å andra sidan har jag svårt att badamed gipset så det kanske inte gör nåt.

Glömde nämna att igårnatt så ringde det någon från hemligt nr. Klockan fyra på natten... VEM?! liksom. tell me..

Lina skickade ett sms att nu är det fullt på grillfesten, sucks to be you. För du får inte komma.. detfår jag hihihi.


min lesbiska flickvän<3

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: ed

tror jag skippar yran, eller så går jag kanske bara en dag.. vill bara se ett band ;p

2008-07-10 @ 16:25:40
URL: http://edvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0