hejpa

Det här med att bli vegetarian går sjukt dåligt. Jag argumenterar bra (tror jag... hehe) men jag kan inte hålla mig från kött. Jag känner mig som en dålig människa, helt ärligt.

Såg film med Magda David och Rickard (han kom senare). Made of honor (stavning?) hette den. Han greys anatomy killen ska tydligen vara snygg men vafän, jag har väl sjukaste smaken eller nåt, tycker inte det ja! Precis som jag inte förtstår att george cloony (stavning igen?) skulle vara det minsta snygg. han är ju gubbe?

Nåja, kusin Sara (världens bästa kusin!) ringde och "talade vett" i mig nyss. Nämen vi pratade lite om framtiden och livet. Felt good. Känns alltid lättare att välja saker man vill göra när man får uppmuntran och råd.

Tror jag kommer kunna somna gott inatt. Om kicki kommer förbi bara, då är det ingen tvekan!

love you
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Why go veggie?

2008-07-23 @ 00:40:00
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: sofiasniper

har inte samvete att låta djur plågas för min njutnings skull, när jag lika gärna kan njuta av mat utan att djur plågas. och massa andra anledningar:)

2008-07-23 @ 01:17:42
Postat av: Sara

Du har inte så många kusiner att välja mellan :)



Sköt om dig!



STOR KRAM

2008-07-24 @ 23:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0