helgen som kom och gick

Ja nu är det snart måndag (=en vecka tills borttagning av gips)
Helgen gick fort och jag hade kul. Två dworek avverkades, hur jag nu lyckades med det... ahw huaaa.

Harbilder från fredagen då vi grillade hos Lina men är hos S just nu så jag kan inte lägga in dom.
Igår var också astrevligt, Julia och Elina hade fest i stan. Var lite bakis så jag kom ganska sent och sen vart det ganska tidig hemgång när folket tyckte jag behövde komma hem istället för att prata med en sten på marken. WHATS HAPPENING?!
-fjortisfylla.

Nåja. Jag saknar Tesla. Jag är en dålig människa. Och jag vill ta bort gipset.
Känns som det alltid är fel på mig. Om inte foten, så magen, eller så antibiotika, eller förkylning eller utslag osvosv. Är det som dom säger, instant karma? Man får vad man förtjänar.. eller så. fuck.

Lev livet.
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0