jobb jobb jobb

Ja har jobbat för första gången på över fem veckor.. kändes skönt att tjäna lite pengar men tungt i benen och foten.
Tove var jätteduktig, jag är faktiskt förvånad och stolt. Sådär bra var inte alls jag första gångerna. Helt handlingsförlamad. Hon kommer få många jobb i framtiden... tro mig.

Ja både David och Sanna ska ha förfest. Prick alla ska ut imorgon.. hur skall detta gå? Kanske om jag säger att jag kan skjutsa? Om jag får käsh isf haha, eftersom jag är pank! Nåja, får la se.
En brasa på min altan låter faktiskt som ett mysigt alternativ också.

Plockade in hallon och jordgubbar idag, och jag (JAG!!!) som har världens största spindelfobi, petade ur en spindel ur burken med hallonen, enbart för att jag vägrade ta med den in eller slänga alla hallon. Fyfan vad jag börjar bli hardcore höhö.

dusch nu
love you
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0