längesen nu

har varit en hektisk helg, försökt njuta av livet och sådär.
tiden bara rinner ur mina händer känns det som. hinner inget, snart är sommaren över. herregud.

var ut i fredags i alla fall. helt i onödan, fan, blir alltid samma sak ju :P förstår inte vad jag ska ut och göra. men mysigt med vännerna hade jag ju.
sen igår så badade vi i bredsand . tog typ 1½ timme dit för alla var så sega när vi väl skulle åka.. själv var jag bakis och hade sovit för lite, borde inte alls ha kört tror jag.
sen åkte alla hem så låg jag och simon kvar ett tag innan vi bestämde oss för att åka hem och duscha äta och gå på bio. Fast det blev varken bio eller dusch, haha. Vi var helt slut och bara glodde på film.

Sen idag har jag varit lite med Micke, pratat och sådära. Lite bra tycker jag.
Har duschat och ätit med frida jenny mamma och daniel nyss. dom åkte hem nu. mamma ska upp imorgon igen . jag ska ta hand om huset och längta tills torsdag.

hej då
/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad händer på torsdag?



KRAM

2008-07-27 @ 23:23:35
URL: http://eliasblogg.blogg.se/
Postat av: sofia

hehehehe.. hemliss :D

2008-07-28 @ 16:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0