men bara rent dra åt jävla helvete

Alltså buhu, någon har taffsat på blondinbella. Stackars sate, cry me a river. Jävla ilandsproblem.
Folk har det dålig på riktigt. Om hon nu vill hjälpa andra människor, kan hon väl bara sluta skriva och hålla käften?
Så jävla less jag blir. Herregud.

Jag har världens sämsta sommar nu, jag sörjer saker varje dag, som hänt. Men nog fan kan jag skratta och le, göra det bästa av situationen. För jag vet att jag inte har rätten att klaga.. okej, jag kanske klagar jag också, fel sagt.
Men längst inne känner jag dåligt samvete, för jag har det inte dåligt. Jag har det ganska bra, sämre än vissa, men bättre än många.

Nu ska jag åka och se på film med Magda och David, sen kommer kanske Kicki förbi senare.
Imrogon blri det kanske att bada.
Ska ringa mamma också någonting, se hur allt går..

ha ett bra jävla liv
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0