onsdag

Igår var det lite dricka med Sanna, Lina, Micke, Sofia och Kicki.
Det var mysigt faktiskt.

Fan, har jag sabbat allt nu? Känns som jag gör fel hur jag än gör;/ fitta också. Jag ville tro och hoppas att det skulle bli bra, men jag tror verkligheten och smärtan tog ner mig på jorden igen. Men hoppet finns kvar. Orkar inte det här, en gång till..
Ja, flummar på så jag tappar hälften av läsarna för ingen fattar vad jag menar. Förlåt..
It sucks to be sofiasniper ibland alltså, jag är inte på topp jämt FAKTISKT.

Ikväll ska jag grilla med Lina, Nilses och Lilli. Kicki och Sanna kommer nog också. Måste städa lite innan, pust va jobbigt.. allt är så jääävla jobbigt BLÄ

fuck it
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0