rockweekend

Ja fyfan vilken härlig helg det har varit haha.
Jag själv kom aldrig in på området utan hängde bara i campet och svinade och söp. Som det ska vara hehu.
Det var ju en ganska liten festival och campingen med så man såg tamejfan alla på campingen flera gånger, det var kul att känna igen folk.
Asmycket folk från sundsvall så man kände sig ju inte ensam eller så.

Sista dagen träffade vi janne, janne som i kizz-janne, ninja-janne, bäst-janne, iq-janne, snickar-janne och polo-janne. Med flera. Janne är bäst. Vi ses på yran janne.

Har sovit ca 5-6 timmar sammanlagt.. sugit. men ändå.

Bilder kommer upp såfort jag lagat mig lite mat.

Vi kan säga såhär, om ett dygn är jag fri från gips. Tack och lov.

rock on dudes
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0