rubrik

Lyssnar till Björn Afzelius och funderar på att ta mig till en strand. Ska ringa eddie och kolla vart han drar. Sen höra av mig till Tove och Magda och se ifall dom vill baaada. Jag har lust med bredsand, eller dyket, varmt där ju.

Somnade typ vid två halvtre inatt.. låg och pratade med S. Höll på att somna med telefonen i örat, kändes otrevlig så vi la på:) Sen vaknade jag vid tio, halvelva, ganska pigg, började radera skickade sms. haha. Känns som jag gör det jämt, gaah.

Fan va otajming allt är i just nu känns det som. Kan inte berätta vad jag menar.. men FAN. Om jag bara hade tänkt lite längre, och planeeeerat.

Mindre än en månad till sunny beach<3

peace
/sofiasniper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0