SMS

Tittar i inkorgen och utkorgen.
Tänkte skriva ner de roligaste. Tyvärr har jag hunnit radera en del (WHY?!).

Utkorgen:
"Men:( varför säger du inget gulligt till mig? Jag är ju världens sötaste"

"Hej edda. Det är julia. Sofia är jättefull så hon inte svara. Hoppas du har det bra! Kram"
+ "Nja hon sitter på baken och spyr och gråter. Inte så himla bra"

"Imorgon dricker vi som är vi var 15, ok???"

Inkorgen:
"Tror du jag var dum ikväll. Jag skämms. Får skriva på msn"

"Ge hon vatten så hon lugnar sig." -
lugnar sig även.

Ja, det får räcka så. Kul vare.
Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag.
Nu är det bara att ladda tills nästa helg, grillfest hos Lina och födelsedagsfest hos Julia!

/sofiasniper

Kommentarer
Postat av: Magda

Haha :D

2008-07-07 @ 21:53:34
URL: http://fucktwat.blogg.se/
Postat av: Julia

hahaha hade glömt att jag messade till eddie! :P sry sofia!

2008-07-08 @ 15:13:01
URL: http://klingstajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0